21 March 2009

Kelas Teater

aku redho je ngan interview stay kolej aku. aku tau, aku hampeh giler. huhuhu (menyesali diri sendiri) kelas teater membuatkan aku gelak+gelak+gelak aje. lawak giler ar. hahaha.



boleh tak TOK KADI nak menggatal ngan ENCIK MURTAD sekejap?



ni mak hethong. ngan aku. haha. itu reflection cermin ye,




ni pon reflection cermin jugak~~



nak naek moto ni tapi tak sampai lor... kaki pendiks~~ terpeliot kaki aku kat situ. huhu.




kak yana membuat gaya power rangers terbang. una paling kanan membuat muka tak heran.





ini gambar mangsa sebelum kejadian. beberapa saat selepas itu mereka berdua jatuh gedebuk atas simen. [haha] sekarang di hospital serdang. wad pediatrik.





charlie's angles. aku takde eh.





wahaa.... kuasa super saiya GOKU...






ps: good luck in INSAK test.

No comments:

DISABLE