15 June 2010

Emergency Call


tengah syiok-syiok blogwalking tibe-tibe ayah call suruh ambik adik sekolah. sebab ayah busy kerja, takboleh keluar. (=_=) cis, cuti-cuti sekolah pun hendak buat kelas tambahan? lepastu bukan ambik dengan kereta tapi ambik dengan kaki. KAKI. mak pun desak-desak suruh pergi ambik adik cepat. siap gule-gulekan dengan wang rm10 buat beli air oren depan sekolah minum-minum dengan adik. tapi baki kena bawak balik. (=_=) ah malas betul. tapi mak cakap kalau ambik lambat nanti kena culik dengan orang jahat botak yang pakai jaket kulit hitam. orang jahat ni ade van tau. dan dia akan culik budak-budak pakai van. lepastu bila dia mendapati bahawa keluarga aku miskin takboleh nak mintak duit tebusan barang sejuta dua, maka dia seludup budak culikan ke siam jadikan peminta sedekah dekat sana. *letak sepuluh jari pada mulut, ngeri ngeri*


OK OK NAK PERGI. ORANG NAK PERGI LA NI. (-_-')



lihat, bila nak cepat tudung pun main rembat je walapon tak matching dengan baju tsk tsk
oh mak suruh balik rumah cepat-cepat, tapi kau ada masa pulak hendak posing-posing dekat jejantas hah?


you'll never walk alone
eh eh tibe-tibe hendak kaitkan adik sendiri dengan liverpool pula? you are so ketinggalan zaman, sekarang orang layan world cup lah.


panas-panas camnih dapat air oren FUH BEST GILERRR!
manis woh.



KATAKAN TIDAK PADA PENCULIKAN KANAK-KANAK!

KATAKAN YA PADA USAHA MENGAMBIL ADIK DARI SEKOLAH!

"Kempen Hapuskan Penculik dengan Van"



pesanan khidmat masyarakat daripada blog ITIK KEJAM


13 comments:

Liyanaa. said...

awak ambil adik naik apa? HAHA

Fay Nana (Cik Fana) said...

berfikir secara positif ok. mengambil adik menggunakan KAKI mampu membakar kalori dlm badan.

pesanan kesihatan dari blog Fay. :P

Syira ITIK KEJ♥M said...

@liyana: pakai KAKI. it could be by bicycle OR by bare foot. and the answer is by bare foot. yes, bare foot. dah macam bigfoot dah.


@fay: okayyyyhhh HAHAHA....

hannamaruku said...

haha, amik pakai kaki? pakai minyak tak? ;P

wanie said...

kih3..eksesais la sikittt..amek hri2 pn xpe kannnn? :P

hudhud said...

errr ada ke lelaki tu kat area tu? cm seram je huhu

zither said...

muahaha , bagus lah tuu. di samping myelamatkan nyawa dan masa depan adik, dapatlah jugak pahala sebab buat kempen. hahahaha

WZulhilmi said...

Hahaha.. Weh mcm creepy je tgk gambar adik ko jalan2 sorang. memang bahaya.. ><

Syira ITIK KEJ♥M said...

@hanna: pakai juge minyak gamat :p

@wanie: hari hari boleh mati lah i huhu

@hudhud: oh itu imaginasi daripada drama penculikan dekat tv. setakat ni belum ada lagi kes camtuh dekat sini. heee

@zither: tau xpe. nyawa + berkempen = berbaloi ! terasa diri ini ibarat wonderpet pule ye~

@wzul: macam saiko giler kan? macam ade saiko bertangan cangkuk dtg dari belakang....

q-nizam said...

mane cukup gmbar byak tu...ambik lar gmbar barang 10-11 keping baru mgancam..xgitu?

Syira ITIK KEJ♥M said...

@nizam: baru skeping dua dah boleh buat orang muntah, kalau letak 10-11 keping maunye innalillah hiwainna ilaihirojiun terus~

The Crow Empire said...

to: Brutal Duck Empire.

1- Kakak Baik! yeay!
2- Wah, adik rajin pg kelas tambahan cecuti ni! yeay!
3- Air oren sedap! yeay!

*Cool* :D

from : Cute Crow Empire

Syira ITIK KEJ♥M said...

@gagak:

hehehe, lawak la Crow Empire ni, setiapkali comment mesti ada

to: Brutal Duck Empire

dengan,

from: Cute Crow Empire


hahaha i like!

DISABLE