26 September 2010

Sambutan Hari Raya dan Pesta Tanglung


semalam ada event dekat kolej aku. sambutan hari raya dengan pesta tanglung. dah tahu malam tapi pegi setting kamera dengan soft focus mode. bangang tak bangang. nah. kau saksikanlah gambar jadi macam mana. jadi soft abes. blur sana blur sini. T_T


awal-awal  lagi aku dah usha-usha berdiri depan booth satey. kena berebut weh. 



tak jadi nak amik cucuk sate lebih... yang sedia sedia ada pun tak cukup untuk semua orang... ni kau nak tunjukkan sifat pelahap durjana pulak? tsk. tsk takpelah dah tempat ramai orang kan. besela...



ni mende yang buat dengan beras tu ha... student india yang buat. comel kan.


walaupun dah pakai heels tiga pat inci tapi tidak dapat dinafikan lagi, aku akan jadi yang paling pendek antara  kitorang berempat. 


thanks nadia sebab merendahkan diri sendiri supaya kita nampak seia dan sekata dalam gambar!


eh jom main permainan siapa paling kecil dan pendek, komfem aku menang. 


HAAAA KAN DAH KATA.... SOFT GILER GILER GAMBAR!!! kuturambutbetul.




8 comments:

WZulhilmi said...

bestnya weh!! Klu aku mmg aku amik 2 plate sate.. walau dgn cara apa sekali pun.. hahaha!! Gambar apsal lah gegor2 ni.. teruja ek?? hahaha

Btw kat tempat aku ni pn ada majlis mcm ni. tapi mcm biasa.. antisosial mcm aku tak pergi pun.. T___T

eik`S noName said...

dapnye pesta tanglung..ahaks

Hanna Iha said...

bestnye~

Anis izyan Abd Rahman said...

waaahhh
comelnyer ade tanglung
dulu tanglung anis asik terbakar jeeeee

Anonymous said...

ehem3..oh yg rendh pasti si itik kejam!

Unknown said...

mcm best jer men tanglung itu

Faizal n Fashitah said...

Comel nyer Syira itik dalam pic atas tu. Takpe, walaupun tak tinggi cam diorang, janji ada tanglung hehehehe...

Nazzmee said...

comel la cik itik kejam nie..^_^

Daisypath Happy Birthday tickers

DISABLE