28 February 2013

Hidup Sia Sia, Inilah Dia



Sejak sehari dua ni aku rasa sakit bila nak bernyawa. Tak boleh tarik panjang, rasa sakit menyucuk, macam ada injap mengembang dekat abdomen kiri aku. Huhu kenapa ye, harap harap umur aku masih panjang. Sementara itu aku nak kongsikan satu permainan best yang boleh ditemui di internet. Dia sebenarnya base yang sama tapi korang buleh tukar tukar dia punya rupa menjadi rupa yang lain. Senang cite, makeover game lah bende nya. 







Tokyo, Japan






Stockholm, Sweden






Perth, Australia






Buenos Aires, Argentina





Cape Town, South Africa




Ciptalah model model anda sendiri. Ini semua model yang aku recruit dari serata dunia. The best I could find. Peghh tinggi tau, 6 kaki lebih semua neh. Kalah ketinggian aku. Diorang ni sume akan bekerja dengan syarikat aku. Syarikat modelling. Harap harap tak buat hal lah. Sebab aku malas nak cari pekerja baru nanti. Ingat senang ke nak tukar tukar pekerja, nak uruskan visa lagi, pas bekerja lagi. Please ye, jaga attitude korang semua kalau nak kekal lama dalam agensi modelling aku ni. K byeeee keje rajin rajin! Oh ye, sape sape nak pakai model untuk fashion show boleh call aku (Hatta Dolmat, Rizalman etc take note yaw), semua tip top. This is my office number kalau berani call lah +603-41083422

Choww

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers

DISABLE