13 October 2010

Meja Menulis Saya


lepas kemas meja menulis lawa-lawa, macam wajib rasa gembira dengan pencapaian diri sendiri yang sangat rajin. lepastu pergi tangkap gambar seolah-olah tidak pernah mengemas meja tulis selama berbulan-bulan lamanye...


sape hendak tengok gambar meja menulis aku yang baru berkemas??? 


eh eh ter-upload gambar sedang bermesra dengan haiwan jinak pulak... sori sori


tengok, walaupun sedang meragut rumput namun sempat lagi menjeling-jeling ke arah kamera... ingat aku taktau. nak masuk gambar cakap je ah. takyah hipokrit buat-buat tengah makan rumput pulak...


oke oke meja menulis. tau dah. tau dah. 


mane yang kemas nyeh? bersepah harem je neh?


dua-dua jam dengan frame hadiah daripada adik junior. best kan jadi senior? best kan? heh.


my board.


my laptop (which i cannot live without)
berdaki daki dah dia punye surface -__-'




ps: ahhh so many things to tell but everytime i open the blog editor i goes blank. 

6 comments:

cikmay said...

hai syira..suke la bile bukak tingkap bilik nampak pokok..refreshing jer...org ni, pagi2 bukak tingkap nampak ampaian org rumah sebelah.mcm2 tergantung kat ampaian.elok2 nak cuci mate tibe3 jd kotor sbb tgk anak2 kecik sedang berjemur.harharhar.

cEro said...

haha, mmg meja perempuan...
kalo aku tunjuk meja aku sbg lelaki, ko akan kata "ini bukan meja, ini sarang penagih.."

Faizal n Fashitah said...

Fuyyo bukak je tingkap bilik terus nampak pokok2. Best. No wonderla syira rajin duduk depan laptop eheh..

WZulhilmi said...

Pelik kan.. first2 yg aku nampak ialah hutan dekat luar tingkap ko.. bkn benda2 kat atas meja ko yg aku tgk.. Hahaha

berapa jam ko kemas ni?? 5 6 7 ??? Miahahaha.. - -"

cikmay said...

walawehh best gilak pagi2 pas bgn tdo bukak tingkap terus nampak pokok2 segar.

jeles2!!!

org bukak tingkap nmpak anak2 baby2 jiran sebelah bergantungan kat ampaian.hampeh jer.

syira, jom kita tukar kolej!hihi

akubiomed said...

Laa letak laptop dekat tepi tingkap tak kena kebas ke?

DISABLE