26 July 2012

Mimpi yang Terbawa ke Realiti


1256 am tadi aku rebahkan badan atas tilam. Tak dapat nak kemas barang,  sebab penat sangat. Lelap je, terus mimpi. Mimpi pergi 7E lepastu ada negro , muka macam Samuel L Jackson. Dia nak rompak kedai dan acukan pistol dekat cashier. Dia cakap , "Kau nak aku tembak kepala kau sampai berkecai? Bagi semua!" Lepastu , aku pun tersedar. Dalam gelap tu , aku macam nampak tangan negro tu keluar daripada tilam. Nak tarik aku ke dalam mimpi balik supaya dia dapat tembak aku skali. Aku gigit2, lepastu baru aku perasan rupa-rupanya itu adalah tangan aku sendiri. Gila. 

-___-"



TROLOLOLOL !


Aku tengok jam , 105 pagi. Baru 10 minit rupanya aku tidur. 


1 comment:

Asyiqin Haulisah said...

kenapa samuel l jackson? patut lah mimpi ngeri.

DISABLE