27 November 2011

Nazmi Faiz is My Brother




rambut dah rupa Messi. muka dah ala-ala Kaka. 








sebenarnya aku ada perkaitan dengan budak neh. perati betul-betul, bijik mata tu biar celik kasi luas sikit. kalau ade spek, sila pakai spek dulu. nampak? eh tak nampak? power spek belum tambah agaknye... ce lap-lap sikit spek tu kot-kot kelabu asap ke. nampak? nampak tak? 

eh. tak nampak jugakkk? 

adoi korang ni lambat la. soklan mudah pun fail. soklan mudah pun aku nak kena kasi jawapan. aku yang tanya, aku jugakkkk yang jawab. ade ke patut. tak patut langsung. kejap aku bukak purse, amik IC...








































 nah. ce tengok IC aku. 

Nurul Syahira Mansor. dengan Nazmi Faiz Mansor

nampak? 

sekarang dah nampak tak dia punya perkaitan? 
perkaitan tali persaudaraan. adik kandung aku sebenarnye ne... 




















adik kandung palotak kau. 



4 comments:

WZ said...

DAN DAN JADI ADIK!!!!

Mknace said...

hehehe

:) :) :)
i'm back
terbaeekkk!!!!
jengjalan dari mknace unlimited

shark said...

aduiyaii,,
lpas ni saper lak jd adik dia lg:p

Nurul Mazni Sawal said...

hahahahaha.. boleyhlah tu~

DISABLE