13 July 2010

Room 60

Assalamualaikum dan Hai, semua. 
entri ini agak bosan. baik jangan baca. sekian terima kasih.


akhirnya sampai juga dekat kolej. semester ini aku dapat bilik nombor enam puluh. rumate aku junior 1st year, baik dan bersopan-santun betul budaknye. :D :D


hah inilah dia bilik yang ekslusif gila itu:

jangan klik untuk tumbesaran atau apa-apa, kalau tidak diri sendiri yang menyesal. aku sengaja tanak kasi korang zoom gambar ni.










5 minutes later... 

(cehhh menipu giler 5 minit; kalau bab-bab mengemas kau nak menipu aje, ye?)




 walaupun baju sikit tapi nak jugak susun baju ikut kaler pelangi, kau jangan main-main. sape klik untuk tumbesaran, aci takboleh duduk bercangkung. cubelah klik kalau berani.




entahla. bilik nombor enampuluh ni puaka sikit, mengadap pokok. haaa asal orang cakap puaka je terus nak pikir hantu. tadok keje lain. tahyullll je manjang. maksud aku puaka sebab tidak dapat wireless. kalau dapat pun selama seminit je connection dia, lawak tidak lawak? tengok, last entry pun 2 days ago. aku rindu betul hendak update pelbagai jenis entri macam dekat rumah. bila jadi begini memang takbuleh nak buat apa-apa. :"(


kecuali datang library.


daripada dulu aku suka datang library. study? menipu je study tu semua. ada wireless ke takde dekat bilik, aku datang sini jugak. sebab library sejuk, ada ekon di segenap ruang, ada Geun Suk, ada pintu pagar yang boleh terbuka-tertutup secara ajaib, boleh baca paper free, internet laju, malah terdapat pelbagai lagi keseronokan yang dijanjikan. tapi yang paling penting bab wireless tu lah. (cehhh melampau tu promote library). dan walaupun meja dia macam keras sikit tapi kalau nak buat tido sekejap-sekejap tu bolehla :D


cuba lihat sunyi tidak sunyi dekat library. awal sem kot? lepastu kalau takde orang macam ni, kau tangkap la gambar stail ala-ala misteri pakai webcam. barulah hidup bahagia. 



library ni kalau kau hendak tahu, dekat-dekat nak tutup mesti keluar bunyi ding dong ding dong macam sengaja buat orang rasa terkejut. T_T sebelum aku kena halau dengan pakcik library baik aku halaukan diri sendiri daripada sini dulu. 


bye-bye dan wassalam







13 comments:

Umie Nadhirah said...

Lain koje Cikgu ni kat Library..HEHE^^

Jom comment my new entry?(klo kau gi library)

ZUE SMILEYX5 said...

mmg sgt exclusive...hahahaha

joonie-girl said...

haha halau diri sendiri .. huhuii

amlnafrhn said...

cantik locker. serius ni :D

WZulhilmi said...

LOL!!! sapa yg nak pegi library weh!! Awal sem gila.. hahaha

Btw aku pun tak kemas lagi bilik.. Kotak merata2 tempat.. T T

Teruskan perjuangan blogging.. Tapi jgn sampai study pun tinggal sudah..

-telOrDibAsuh- said...

hehe..mak ai byknye baju itik hehe

ada m0khtar said...

jemput datang kemas wardrobe i pulak.. =)

ishiko said...

luasnye loker dye...

semut lelabah said...

tak ley blah bila klik gambar. kureng assam..

The Crow said...

To : Syira da Student

Huhu sronok tgk student2 nih. mcm2 cerita ada. ahaha.

Syira, langgan la brodband. (^_^)

Kamu belajar rajin-rajin yeh. Takmo buli junior tau. :p

From : The Crow

Amir Syahir said...

agak contrast dgn gua..bilik kemas..pg library..ahaha

laGenDA KodOk HijAU said...

anak sapa ni.. rajin nyer.. bleh biat isteri

.hasina. said...

teringin pulak nk blajar lagi. tp da hbes da. tunggu nk convo je lg. gud lak eh syira!

Daisypath Happy Birthday tickers

DISABLE