31 July 2012

Last Post about School, I Promise



Seminggu di rumah dan aku telah merasa rindu nak duduk sekolah. 




Bawak student pergi Putrajaya masa Hari Belia Negara. Cari aku dekat mana. Cukup mencapab tak aku?






Kaunselor-kaunselor sekolah.






Yang ini masa sambutan Hari Guru. Tema oren. 






Ini student Form 3. 






 Dengan kakak-kakak kaunselor. Semua muda-muda lagi. 






Last day dekat sekolah. Ada majlis perpisahan dengan guru-guru sekolah. Thank You semua orang ! 






Lepasni mesti rindu gila dekat Jia Wen. Dia sangat comel & innocent, budak sekolah petang. Sebelum masuk kelas mesti dia lepak dekat Bilik Kaunseling. 







Dengan Kak Farida Cikgu Pembimbing subjek major yang paling baik di dunia :)
Alah gambar dengan Puan Chua Cikgu Pembimbing subjek minor takde :(






Cikgu Abu punya stail bagi salam tu aku boleh ingat sampai bila bila. Boleh praktikkan dekat rumah haha







Student Form 5. Diorang buatkan kek. Sweetnyeee korang :)






Terharu gila weh. Seumur hidup tak pernah orang buat kek untuk aku.






Yang inilah pembuat kek nye. 






Rainbows






My favourite students from 3F :)






My favourite student juga, kategori Tingkatan 2. Budak petang. Berkenalan & jadi friends lepas Hari Sukan sekolah. Haha






Kalau aku sarungkan tudung sekolah dan pakai baju putih, boleh masuk geng dengan diorang tak? He He He






Ini, kelas yang aku ajar subjek Pendidikan Moral. Diorang dah lupakan aku ke ? Aku syak, mereka sudah tidak ingat Cikgu Syira itu siapa tsk tsk. Takpelah. Good Luck trial PMR ! :)







Anddd last but not least. Student Form 5 yang aku memandai pegi ajar Maths kepada mereka. Student paling rajin dan ada effort, better than me when I used to be a student. 



Bye sekolah dan semua keseronokan yang terkandung di dalamnya. 
Panjang umur, kita jumpa lagi ya. 



4 comments:

6 Gemilang said...

ala comel nye cikgu ;)

nina asri said...

comel je cikgu syira hehe
dah macam budak budak sekolah

SuriaArif... said...

alaaaaaa,takkan dah xde post pasal sekolah......post la lagi cikgu syira comel.... :p

KauAku said...

comel2...singgah pagi2

Daisypath Happy Birthday tickers

DISABLE