11 June 2010

Penyagak Hensem dan Bayi Wooram



eh. kau kenal tak muka kongsi gelap nih? familiar tak? alah takkan lupe kot aritu kan kau pinjam duit ngan dia???

wahhh muka malaun betul!!


bayi comel yang tidak bersalah...


apabila penyagak jahat digandingkan dengan bayi comel...




agak-agak apa yang akan terjadi pada penyagak bajingan dengan bayi tersebut?


mungkin penyagak mengajak bayi makan-makan di warung?
*wah ada air setan!!! cilake kau kasi minum itu kepadanya! ia masih bayi!*


mungkin juga penyagak membuat susu kepada bayi tapi jelas kelihatan ketidak puasan pada wajah bayi. -__-''


mungkin penyagak bawa bayi bersiar-siar dengan motor RXZ?


tapi rupanya....

bila bayi diregukan dengan bajingan...

akan membentuk...


PASUKAN BAYI DAN BAJINGAN YANG PALING COMEL!!!
*tepuk tepuk*


apehal la abang bajingan ni nak hensem sangat, terus aku nak seting semua gambar dengan saiz yang palinggggg besar hahaha


akhirnya bajingan sangat kasih pada bayi seperti kasih seorang ayah kepada anak (HUH?) tapi bayi seperti buat muka hendak berak pula?



ps: comel sangat la diorang ni. comel sebab ada Baby Wooram dengan Abang Jang Geung Suk. Tapi kalau ada Kak Syira mesti lagi comel, barulah jadi keluarga bahagia. kan? kan? Heh.


11 comments:

cik aiEnZ said...

wah due2 comel
geram seh
:D

-telordibasuh- said...

haha....telor dah tgk dah cite ni..suke awek dalm cite ni hahahha...comel...mate bulat...

WZulhilmi said...

Make up tu. Tu yg hensem.. Tapi aku rasa klu aku yg nyanyi lagu OST untk movie nie mesti lagi laku.. Muahahaha

fiD said...

macam pernah tgk lol...

hari tue,, best... tp just skip2 jek,, =P

r-mean said...

pernah tengok..dah lupa daa tajuknya ape

Syira ITIK KEJ♥M said...

@ain: TAU XPER! dalam muvie ni setiap mase adalah mase-mase kecomelan mereka berdua!


@telor: awek tu mmg buleh wat calon isteri betui~


@wzul: hmm... mekap eh?


@fid: lorh.. apesal skip2? citer punyela best~


@r-mean: BABY AND ME (2008)

aainaa said...

nak tgk a cite nie. cam best!

The Crow Empire said...

oh.. itik, sy tau cite ni. ni cite korea kan? haha. :D

tak penah tonton. :P

*Cute Crow*

Fay Nana (Cik Fana) said...

tengok cerite biat saya nak kahwin dan ada aby. hahaha. kahwin dengan bajingan tu yeee! :P

sueIM said...

baby and me !!
awwww , i like !!!

Syira ITIK KEJ♥M said...

@ainaa: sila tengok! besttt gila! boleh donlod kat megaupload.


@crow: aik? tak penah tonton tapi tau?


@fay: ye ye kawin dengan bajingan tu. mari kita jadi madu nak? haha


@sue: i like em too! :)

DISABLE