26 November 2010

Rumah Gadis Bujang


sewa rumah semata-mata hendak keje. 7 orang serumah, 4 ringgit sehari (dibaca ala-ala slogan)

























ps: jangan lupa datang MAHA tau. bye, salam.



13 comments:

Lizzie Yasmin said...

sob sob sob.. tiba - tiba ingat rumah waktu studi dlu.. huhuhu...

twinkle twinkle said...

ske tgok bilik :)

Izyanti said...

syira sewa umah kat mane ?

anish said...

waaaa. dpt bilik rumah felo! ^_^

Azzubair Ab Aziz said...

hahaha...macam ku kenal tempat ni! hihihih..

starzieti said...

kemasnye..gud2..:)

I*K*T*I*R*A*F said...

eyh.ok ape.KC pon sehari 4 inggit.hahahha.area mane nih? SS?

Encik Tikus said...

beli ahh kabinet untuk jug jug air kau tue doe, LOL

Al said...

rumah perempuam bujang sume macam ni ke?

haha

Syira ITIK KEJ♥M said...

lizzi;
mesti indah kan. waktu student2 ni yang best nye...


twinkle2;
ala macam rumah-rumah biase je.


izyanti;
rumah felo kolej je.


anish;
^_^


zue;
dekat-dekat je ngan rumah awak...


starzieti;
haha kemas ke? untuk tujuan penggambaran sahaje


iktiraf;
ni sewa dekat ktdi. 4 ringgit sehari, satu kepala. same je...


tikus;
gile la nak beli kabinet pulak. duduk 10 hari je kot.


al;
takde ah. he he. ini propa semata-mata. sila jangan pecaye.

NaNa ChOcOhoLic said...

mana gmbr bilik kite syira?

myra said...

comelnye Rumah..;)walking here..nice blog..mcm empunye die..;)

WZulhilmi said...

berapa hari ko kerja nih?? berbaloi lah tu kan.. dh sejam ko dh dpt 7 hinggit ni kan sehari 4 hinggit je.. LOL!

DISABLE