29 April 2011

Cek Nuffnang Pertama



cek pertama yang aku dapat daripada nuffnang... (lama dah cashout sebenarnya)



kau ingat senang nak dapat banyak ni? berapa banyak peluh aku dah menitik ke tanah? bertitik titik tau dak?kalau blogger femes yang hari-hari dapat beribu visitors takpela, duit senang masuk. tapi kalo aku yang visitors sekerat secoet, berapa lama nak menunggu?misai aku pun hampir tumbuh sebab menunggu terlalu lama... tsks. apepun aku bersyukur yang teramat sangat. 


Terima Kasih sape-sape yang pernah klik nuff aku! sebab ni entri nuffnang aku wajibkan sape-sape yang bace supaya klik nuffnang aku sekali. cepattttt! KLIK SEKARANG atau ZZZZZ (melalukan jari dekat leher)


bye~

15 comments:

Admiral Hafiz said...

lps ni boleh la belanje


Entri Terkini: Blog Admiral

Hafiz Kini Dikenali Sebagai ....Jeng Jeng Jeng!

MR. MIND said...

congrat, xpenah merasa lg duit nuffnang ni...

WZulhilmi said...

Wow! tahniah! ak tak nk cashout rasa mcm sikit sgt. tak mcm ko beratus2!! =(

::fadxieza:: said...

wah,bestnye..
nak jgk..
:)

storyfromme said...

congrats dear :)

::dAuZsHaNLeY:: said...

wow! byk nyee...nk kumpul cemni gak lah...

cik heroin said...

xtau bila nk merasa ni, bru 2 mnggu berblog. wakakak

nuerulle said...

wah...cane nk buat sampai cani?~~'
new blogger senarnye..huhu

Are-Gya said...

xpernah pon nilai nuff kite berganjak ashik 60sen je..huhuhu

twinkle twinkle said...

boleh belanja ni ;D

bella said...

wah syira..bestnye,,..nk sikit..hehe

Syira ITIK KEJ♥M said...

nuerulle: kena jaga traffic at least 100++. bila dah dapat buffered baru sennag sikit duit masuk...

are-gya: memang payah! saya dulu time sen-sen tu mcam x berganjak langsung. lepas sebulan baru dia naik singgit, singgit....

Husna Lana said...

hoyeahh syira kena belanja Coolblog ! masehh ! HAHA ;D

nway, congrats dak comel yang kejam. kikiki ;p

Syed Azharul said...

salam, tumpang tanya, kalau dah dpt cek Nuffnang boleh masuk dalam akaun Maybank tak? mcm mana ek?

(tak biasa gune cek2 ni)

seripelangi said...

wah bestnye..teruja gak dengar nih

DISABLE