21 August 2010

First Attempt : A Lady



it looks weird. like something wrong somewhere, but where?

anyone can figure out why?


10 comments:

nur azie said...

bibir dia terkelepet. hidung dia penyet.

Anis izyan Abd Rahman said...

rambut tuh tebal sgt koet~tapoi cntik je
classic

LoKMaNHaKiMKaMaRuDiN said...

lukis pic aku bole?? haha

Gransazer said...

mulut senget, mata kiri ternaik sket, posisi hidung xbetul..huhu

*ske ati je komen..(-_-")

sarah shafie said...

msam je..bg die snyum skit..hehe

Syira ITIK KEJ♥M said...

@azie: i should try better next time, rite?


@anis izyan: haah la. rambut takde shading.


@lokman: boleh, tapi aku takot jadi orang lain je HAHA


@gransazer: hmm. sebenarnya nak buat macam orang ni menoleh tau, sebab tu mata kiri dia macam naik sket n mulut dia herot. kalau betol2 simetri nanti tak nampak macam menoleh pulak.

tapi..... kalau dah lukisan macam harrem, nak menoleh macam mane ye... wahahaha syira try lagi next time :)


@sarah shafie: nah senyuman --> ^_^

F.I.C.K.R.Y said...

Hang lukis saper nie Kak Long?!
Angelina Jolie ker?!
Btw, memang SMART.. Kalo aku hang suruh lukis potret muka hang, memang sah-sah jadik Barney~

WZulhilmi said...

Komen dari juri:

1. ermmm.. bhgn dagu nampak agak hilang shape dia (cam tumpul) unless ko mmg lukis jambang..

2. bibir senget..

3. Hidung agak sikit pelik..

overall nice try.. nampak muka orang. God job!! especially dekat mata..

Perempuan ke??

the sastraboy said...

hidung ok.

ekor mata kanan leret sangat.

yang kat leher tu, bahu atau rambut eh?

tapi best aa! lawa - lawa!

farysa said...

pipi sebela kanan tu cm ade xkne skit
hehe

DISABLE