28 August 2010

Derhaka Adik Adik


aku ingat aku seorang saja yang kejam, rupanya adik-adik aku lagi kejam. baru mintak sedikit, sudah berdalih itu ini. padahal, aku kakak yang tidak tidur malam menjaga dan membelai mereka sejak kecil ! teruk betul. 


AH. tanak balik kampung ah kalau semua buat perangai sambil lewa macam gini. 

merajuk arr. merajuk.

13 comments:

twinkle twinkle said...

HAHA :D

WZulhilmi said...

Padan lah diorang derhaka....Hahahha.. lain kali ko suruh diorang pakai baju kurung dgn baju melayu sekali nk sambut ko sekali.. Hahaha

Pinky Pixie said...

haha. tergelak bace entry ni. ingtkan kes baru.. ngeh2

Syira ITIK KEJ♥M said...

@twinkle twinkle: :D :D

@wzul: budak2 tak dengar kata tak patut dapat duit raya!

@ini pun kira kes, kes kanak2 tak dengar cakap kakak :(

sarah shafie said...

hehe..kakak mtk yg bkn2 mmglah adik tk dpt nk tunaikan..

ejum said...

sunguh dasyat permintaan akak nya.. :)

mcjust.lol said...

ini kakak yang demand lebih. harhar

ENCIK TIKUS said...

kalau merajuk pi minum air sejuk

-telordibasuh- said...

haha...adik sape latu haha

amalina sahaja said...

haha comel gila

wannurfazrini said...

haha, melampau pya permintaan . kang lain dipinta lain dpt kang . ayoo

Aisyah :) said...

=___= hahaha

Syira ITIK KEJ♥M said...

TAK SABAU GILE NAK BALIK UMAH NI!!!

nak main ngan adik-adik pastu bawak jalan pergi bazaar suruh diorang pilih nak makan ape, cakap je... nnti kakak diorang ni akan belikan. tapi diorang kasi duwet siap2 arr.

wahahaha~

bukak pose dekat kampung ! dengan nenek baru. *wink2*

DISABLE